pondělí 6. října 2014

3D povlečení

Minulý týden dorazil. Balík. Dlouho čekávaný balík, který měl obsahovat 3 D ložní povlečení, o kterém jsem už delší dobu snila. Je pravda, že už na stránkách internetového obchodu mě zarazila podezřele nízká cena, celých 599 Kč za set dvou povlaků na polštář a dva na přikrývku, ale v tu chvíli mě omámily slevové hormony a povlečení zakoupila. Na stránkách kromě nádherných fotografií bylo uvedeno i složení, jak jinak než 100% bavlna.





   Z balíku na mě vypadly dvě sady povlečení, hezky zabalené, s obrázky přesně takovými, aby zrychlily můj tep
Takhle  měla vypadat moje postel

nebo takhle



Bohužel při prvním doteku mě euforie začala opouštět, nejsem znalec přes tkaniny, přesto si troufnu tvrdit, že 100% bavlna se na omak jeví jinak.  Tato látka byla velmi lehoučká, hladká, připomínající tkaninu, ze které se šijí deštníky. Ale jak jsem předeslala, nejsem znalec, třeba jakási bavlna tyto vlastnosti má. Nicméně potit bych se v takovém povlečení nechtěla.
povlečení je opravdu lehoučké



Materiál nic moc, přesto se mi nechtělo vzdát se nádherných vzorů. Tak jsem povlečení roztáhla v celé jeho kráse.  A stálo to za to. Vzory na obalu  neměly nic společného s těmi reálnými.  Barvy jiné, ale to by nebylo nejhorší. Vzor objektivně vzato byl sice jiný, ale nebyl nijak otřesný.  Jen nechápu, proč látka nebyla střižena tak, aby byl vzor uprostřed polštáře.  Nevím, jestli se někdo mstil budoucím zákazníkům a vzor schválně rozstřihl v polovině.
To je celý polštář, úplně jiný vzor , navíc rozstřižený

I tady jsem marně hledala vzor z obrázku



   Takže teď už jen rychlý závěr. Povlečení zabaleno a s úctou vráceno. Jen si říkám, že i toto zboží by mohlo najít svého kupce, kdyby obrázek byl reálný, nesliboval něco úplně jiného. Takhle je zklamání opravdu velké.



1 komentář:

  1. To jsou tedy velice zajímavé ložní soupravy . Já jsem sice osobně na ty jednodušší, kde není tak složitý vzor, protože mi to příjde i klidnější když usínám nebo se probouzím, ale samozřejmě proti gustu žádný "dišputát" :-)

    OdpovědětVymazat