úterý 18. listopadu 2014

BEZ PRÁCE NEJSOU KOLÁČE A ČTENÍ E-MAILŮ FAKT PRÁCE NENÍ



Bez práce nejsou koláče je okřídlené přísloví, kterým s velkou oblibou a sebeuspokojením častují příslušníci starší generace členy generace mladší.
     Vzpomněla jsem si na něj ve chvíli, kdy do kanceláře vstoupila kolegyně s nadšeným výrazem.
    Celá rozzářená nás informovala, jaký si našla skvělý přivýdělek ,  nějakou práci na doma, přesněji kompletaci propisek,  za tak značnou odměnu, až jsem se začala divit, proč by vůbec měl někdo ráno vstávat, píchat šestku a v potu tváře tavit rudy různých kovů, když by za několikanásobnou mzdu mohl vesele doma po ranní kávičce při Ordinaci sestavovat hezké propisky.
     Po přečtení e-mailu jsem kolegyni s mázdrou na očích opatrně sdělila, že k těm fantastickým propiskám se dostane až po zaslání sedmi set korun českých.  Źe jsem za svini šlapající po dívčích snech byla považována já a ne vychytralá firma je naprosto jasné.
   Při té příležitosti jsem uzavřela svůj osobní,  nebojím se napsat několikaletý výzkum.
    Pamatuji se dobře na chvíli (no dobře nepamatuji, ale nechala jsem si mail v archivu, ty předchozí bohužel ne,  to jsem to ještě nebrala tak vědecky) kdy jsem byla oslovena prostřednictvím e-mailu firmou Mášmail s lákavou nabídkou na přivýdělek za čtení inzerátů. Ta dobrácká skupina filantropů nabízela za přečtení e-mailu až 10kč, ačkoliv jí zákazníci platili pouhých pár haléřů. Zkrátka, dobrodinci.
     Že celá filozofie tohoto podnikání spočívá v tom, že žádný čtenář e-mailů není schopen vydržet až do cílové částky je samozřejmé. Přesto jsem byla rozhodnuta vytrvat. Poctivě jsem pročítala reklamy, a sledovala přibývající částky. A teď už jen stručný závěr.
Mášmail-cílová částka 1400 Kč, registrace rok 2012, nyní na kontě 664 Kč.
eRmal-cílová částka 1000Kč, registrace 2011, aktuální stav 741,40 Kč
emailing-cílová částka 300Kč, registrace 2010, nyní celých 85,60Kč.
Byla bych neskutečně ráda, kdyby se ozval aspoň jeden živý, reálný člověk, kterému se podařilo dosáhnout cílové částky. Já zbaběle končím.

3 komentáře:

  1. ono je hloupost si myslet, že denně přijdou 2 maily, takže koruna denně, za rok 365 Kč, kdepak každý měsíc se dle nějakých zajímavých vzorečků vydělaná měsíční částka sníží

    OdpovědětVymazat
  2. větší lidumilové než bych doufala, dnes mi přišla nabídka od TOP GM-oslovení
    1 500 000 lidí / 40 000,-Kč. Ať počítám jak počítám, za oslovení 1ednoho člověka 0,026 Kč. Jak chtějí člověku zaplatit 0,5 Kč nevím :o)

    OdpovědětVymazat