neděle 2. srpna 2015

Máme nové sousedy



Právě jsem se vrátila z dovolené a chtěla jsem dát dohromady pár poznatků z Viru, abych je do jara, až se budu rozhodovat o další dovolené nezapomněla, ovšem co jsem spatřila hned po otevření domovních dveří, mě přinutilo si zaremcat si na jiné téma.
je prima po návratu z dovolené spatřit něco tak domáckého

 Máme nové sousedy, 

ne že bychom na tento druh obyvatel nebyli v našem bohem zkoušeném domě zvyklí. Již víme, že výchova  (no vlastně nevím jestli je to výchova) především nesmí děti frustrovat (vlatně ani jejich rodiče, kteří by pak neměli čas na jiné bohulibé činnosti), takže volně pobíhají po schodišti a občas jim také něco upadne ( že jejich rodiče frustruje  úklid je tak nějak samozřejmé).

Také na tento pohled jsme už víceméně zvyklí.

Vždycky mě zajímalo, co jedince vede k tomu, položit odpadky vedle kontejneru, když už je milostivě k němu donesli
Správně vhodit odpadky, to není jen tak, je načase, by se nějaká nevládní organizace začala plně věnovat výuce.
Ovšem nejnovější přírůstek, ten všechny strčí do kapsy. Pokud vidí v cestě překážku, jde do toho jako chlap. Proč by dveře odemykal, jako nějaký měkkýš, když se dají mužně otevřít jinak.
Možná je mladý pan jenom frustrován, že nemohl vystudovat jadernou fyziku

No a pokud nějací zabedněnci nechají dveře opravit, musí se na věc od lesa, nebo-li z druhé strany
Ale jinak jsou noví sousedé fajn, ušetřím za rádio.

Žádné komentáře:

Okomentovat