středa 3. prosince 2014

...a nic se nestalo



Mladý člověk vyšel z metra, byl v klobouku a obutý a nic se mu nestalo. Tenhle verš pánů Šípa a Uhlíře  jsem si dnes vybavila, když jsem si přečetla titulek Julča 'Mám právo sedět' opět vylezla do zamrzlé Prahy. A na hlavě si přinesla tchoře!  v deníku Super.
   Nepochopila jsem, jak lidé tvářící se jako novináři mohou napsat článek o ničem. Chápu jejich zoufalství, Iveta  naprosto nezodpovědně spáchala sebevraždu, aniž si uvědomila,  jaká beznaděj zavládne v řadách nešťastných pisálků. Omílání Rychtářových hádek masy nezaujme a rodinu nenakrmí. Co teď.
    Naštěstí se našel hodný čtenář, kterému bylo hladového novináře líto a zaslal do redakce foto paní Julie , která sice nic zvláštního neprovedla a o bulvární slávu nestojí, ale co,  jíst se musí a Mercedes taky něco stojí.
   Myslela jsem, že nic nepřekoná můj trapný pocit nad televizním reportérem TV Nova, který stál 17.9.2013 před domem této paní a nemístně ji obtěžoval dotazy, na které paní netoužila odpovědět.  O etice reportéra nebudu  psát, neboť co si myslet o člověku, který se snaží zesměšňovat neznámou osobu, která měla v té době zřejmě nějaké psychické problémy.
   Ovšem tento článek o ničem to hravě překonal.  Paní jela v metru a nic se nestalo.

Žádné komentáře:

Okomentovat